Роль інформаційних технологій у маркетингових стратегіях світових брендів

Основний зміст сторінки статті

К. А. Орловська
Т.Є. Моісеєнко

Анотація

Анотація. Визначено роль цифрових технологій у міжнародній маркетинговій діяльності, в умовах сучасної трансформації торговельних операцій, у зв’язку із частішим використанням електронних ресурсів споживачами для дослідження варіантів вибору та купівлі бажаного товару. У тексті роботи йдеться про важливість та доцільність використання інноваційних цифрових інструментів, з метою оптимізації процесу придбання, за рахунок швидкої перевірки цін на товари; можливості порівнювання обраних позицій з ціновою політикою конкурентів і прийняття відповідного рішення.  Сформульовано важливість розвитку торгового маркетингу та наявні пріорітети розвитку на прикладі сучасних і відомих брендів. Діагностовано наявний етап автоматизованої цифрової торгівлі в Україні та наведено порівняльний аналіз із міжнародним ринком електронної комерції. Робота передбачає опис найбільш популярних та використовуваних інструментів автоматизації маркетингу для ефективної організації процесу у роботі фірми, які можуть оптимізувати продажі та збільшити прибутковість. Зазначені питання про необхідність конкретної стратегії цифрового маркетингу електронної комерції у будь-якій компанії, яка планує подальший розвиток на міжнародній арені, оскільки це буде не лише життєво важливою складовою для успіху компанії завдяки збільшенню продажів, але й існуватиме підтримка змінних тенденцій та випередження конкуренції на міжнародному ринку. 


Abstract. The role of digital technologies in international marketing activities is determined, in the conditions of modern transformation of trade operations, due of the more frequent use of electronic resources by consumers to explore options for choosing and buying the desired product.. The text of the work deals with the importance and expediency of using innovative digital tools in order to optimize the acquisition process, by quickly checking the prices of goods; opportunities to compare selected positions with the pricing policy of competitors and make the appropriate decision. The importance of trade marketing development and existing development priorities on the example of modern and well-known brands are formulated. The current stage of automated digital trade in Ukraine is diagnosed and a comparative analysis with the international e-commerce market is given. The paper provides a description of the most popular and used marketing automation tools for effective organization of the process in the work of the firm, which can optimize sales and increase profitability. These questions call for a specific digital e-commerce marketing strategy in any company planning further development in the international arena, as it will not only be a vital component for the company's success through increased sales, but will also support changing trends and staying ahead of international market.

Блок інформації про статтю

Номер
Розділ
Інтелектуальна власність
Біографія автора

К. А. Орловська, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

Студентка

Посилання

Draft “e-Business and e-Commerce” by Brunо Moriset. - [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs01764594/document

The official website of the Internet Association of Ukraine [Electronic resource]. - Access mode: http://inau.ua/

Ecommerce Foundation [Electronic resource]. - Access mode: http://www.ecommercefoundation.org/

Державна служба статистики України. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua/

Eurostat. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://appsso.eurostat.ec.europa.eu/nui/submitViewTableAction.do