Реінжиніринг гідропневматичного амортизатора стійки літака

Основний зміст сторінки статті

М. О. Руденко
І. В. Ночніченко

Анотація

В статті розглянуто загальну характеристику та умови роботи типового амортизатора стійки шасі літака. Проведено аналіз його роботи в змінних експлуатаційних умовах. За результатами аналізу - представлені технічні рішення щодо стабілізації робочої характеристики  роботи амортизатора. Серед них вибрано один, який на мою думку є найбільш рентабельним і після особливого доопрацювання може підвищити ефективність гасіння коливань та надійність АС та конструкції повітряного судна в цілому та представив це технічне рішення, принцип його роботи.

Блок інформації про статтю

Номер
Розділ
Прикладна гідроаеромеханіка і механотроніка
Біографії авторів

М. О. Руденко, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського"

студент

І. В. Ночніченко, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського"

ММІ, ПГМ, доц.