Зменшення похибки закріплення при обробці авіаційних деталей складної конфігурації
Основний зміст сторінки статті
Анотація
Особливістю розмірної обробки в авіаційній галузі є наявність деталей складної геометрії з великою кількістю криволінійних поверхонь, похилих ребер, заокруглень та стінок малої товщини. Вони використовуються в елементах планера літаків, корпусних виробів та в конструкціях авіаційних двигунів. До їх точності і якості оброблюваних поверхонь, характеристикам та фізико-механічним властивостям пред’являють підвищені вимоги, в порівнянні з вимогами в інших машинобудівних галузях. Окрім забезпечення заданих експлуатаційних характеристик авіаційні вироби мають відповідати вимогам безпеки, надійності, довговічності та ін. Обробка таких виробів пов’язана з труднощами через їхню схильність до деформацій при закріпленні та під час обробки.
Для розрахунку похибки закріплення пропонується проводити розрахунок зминання заготовки в системах, що працюють за методом кінцевих елементів.
Наприклад, для знаходження значення вертикального переміщення точки під дією сили закріплення будуємо об’ємну модель за ескізом деталі в системі SolidWorks.
Блок інформації про статтю
Автори зберігають авторське право на цю роботу. Публікація виконана за умовами ліценхії CC Attribution-NonCommercial 4.0.