До питання розробки кавітаційно стабільного гідродинамічного кавітатора пального для обробки рідких середовищ
Основний зміст сторінки статті
Анотація
У статті розглянуто можливість підвищення ефективності горіння палива за рахунок його обробки гідродинамічною кавітацією. Після обробки пального відбувається активація робочої рідини та покращення реологічних властивостей. Запропоновано вирішення проблеми низьких тисків у паливній магістралі автомобіля шляхом використання насадків на дроселі з отворами. Приведено гідравлічну схему експериментального стенду зі зворотним проточним зливом палива в бак. Подано формулу, за допомогою якої можна вирахувати характер кавітації в конкретних умовах.
Блок інформації про статтю
Номер
Розділ
Прикладна гідроаеромеханіка і механотроніка
Автори зберігають авторське право на цю роботу. Публікація виконана за умовами ліценхії CC Attribution-NonCommercial 4.0.