Використання методів комп’ютерного моделювання для діагностики стану редуктора приводу тунельного ескалатору
Основний зміст сторінки статті
Анотація
Проведено вимірювання вібрацій редуктора приводу ескалатора на одній із станцій КП «Київський метрополітен» та оброблено отримані сигнали за допомогою застосування процедури швидкого перетворення Фур’є, віконних функцій та різного розміру блоків даних з отриманням спектрів вібрацій різної роздільної здатності.
За спектрами високої роздільної здатності ідентифіковано збурення із зубцевою частотою і кратних їй з k=1,5; 2,5, що є ознакою дефекту змінної жорсткості зубців у зачепленні між проміжним і тихохідним валами, що проявляється лише в зонах локальних резонансів. Для перевірки цього припущення проведене комп’ютерне моделювання форм коливань елементів редуктора в програмному середовищі Ansys і встановлено рівність першої власної частоти проміжного вала 2,5 кратній зубцевій частоті.
Блок інформації про статтю
Автори зберігають авторське право на цю роботу. Публікація виконана за умовами ліценхії CC Attribution-NonCommercial 4.0.
Посилання
Неразрушающий контроль. Справочник в 7 томах под ред. В. В. Клюева. / Том 7. Книга 2. Вибродиагностика. – М.: Машиностроение, 205. – 830 с.