Використання методів комп’ютерного моделювання для діагностики стану редуктора приводу тунельного ескалатору

Основний зміст сторінки статті

В Ю Бойко
Х Лі
Ю М Данильченко

Анотація

Проведено вимірювання вібрацій редуктора приводу ескалатора на одній із станцій КП «Київський метрополітен» та оброблено отримані сигнали за допомогою застосування процедури швидкого перетворення Фур’є, віконних функцій та різного розміру блоків даних з отриманням спектрів вібрацій різної роздільної здатності.

За спектрами високої роздільної здатності ідентифіковано збурення із зубцевою частотою і кратних їй з k=1,5; 2,5, що є ознакою дефекту змінної жорсткості зубців у зачепленні між проміжним і тихохідним валами, що проявляється лише в зонах локальних резонансів. Для перевірки цього припущення проведене комп’ютерне моделювання форм коливань елементів редуктора в програмному середовищі Ansys і встановлено рівність першої власної частоти проміжного вала 2,5 кратній зубцевій частоті.

Блок інформації про статтю

Номер
Розділ
Прикладна механіка
Біографії авторів

В Ю Бойко, КПІ ім. Ігоря Сікорського

магістр кафедри прикладної гідроаеромеханіки і механотроніки, ММІ

Х Лі, КПІ ім. Ігоря Сікорського

магістр кафедри прикладної гідроаеромеханіки і механотроніки, ММІ

Ю М Данильченко, КПІ ім. Ігоря Сікорського

Професор кафедри прикладної гідроаеромеханіки і механотроніки, ММІ

Посилання

Неразрушающий контроль. Справочник в 7 томах под ред. В. В. Клюева. / Том 7. Книга 2. Вибродиагностика. – М.: Машиностроение, 205. – 830 с.